Warunki gwarancji dla grzejników łazienkowych HENIKS
- Grzejniki łazienkowe współpracują z niemal każdym układem centralnego ogrzewania.
- Posiadają wszystkie niezbędne badania oraz certyfikaty pozwalające na swobodne korzystanie z wyrobu.
- Firma Heniks z siedzibą w Nowym Sączu ul. Tarnowska 32 udziela na terenie kraju 6 leniej gwarancji na grzejniki łazienkowe montowane w wodnych instalacjach centralnego ogrzewania.
Producent udziela rękojmi na okres 6 lat od daty sprzedaży, jednak nie dłużej niż 84 miesiące od daty produkcji grzejnika.
- Gwarancją objęte są produkty oraz jego wyposażenie.
- grzejnik łazienkowy – korpus
- powłoka malarska – 2 lata od daty zakupu grzejnika
- elementy montażowe
- Gwarancja dotyczy produktów zakupionych na terenie naszego kraju.
- wady wynikające z błędów produkcyjnych powstałe nie dłużej niż zakładany okres gwarancji.
Ujawnione w tym okresie wady wynikłe z winy producenta zostaną bezpłatnie usunięte lub egzemplarz zostanie wymieniony na nowy o tych samych parametrach.
- Gwarancji nie podlega:
- uszkodzenia mechaniczne powstałe po zakupie
- uszkodzenia powstałe w wyniku montażu
- używanie produktu niezgodnie z przeznaczeniem
- podłączenie grzejnika do instalacji cyrkulacji ciepłej wody użytkowej
- ubytków wody instalacyjnej
- pozostawienia instalacji bez wody na dłuższy okres usunięcia awarii lub przeprowadzenia remontu. Instalacja powinna zostać zalana wodą i odpowietrzona.
- działanie grzejnika na zbyt wysokie ciśnienie użytkowe powyżej 1,0 MPa
- temperatura wody wyższa niż 95o C
- zbyt niska temperatura powodująca zamarznięcie wody w grzejniku
- użytkowanie grzejnika w pomieszczeniach o niewłaściwych warunkach, niedostatecznej wentylacji, podwyższonej wilgotności, miejscach podatnych na czynniki korozyjne bezpośrednio ingerujące w strukturę grzejnika
- montaż w miejscach narażonych na działanie środków chemicznych oraz bezpośredniego zalania wodą ( nad wanną, nad kabiną prysznicową, umywalką itp.
- uszkodzeń powstałych w wyniku napraw lub ingerencji w konstrukcje grzejnika a także akcesoriów powodujących uszkodzenia mechaniczne.
- Reklamacje należy zgłosić w punkcie w którym został zakupiony grzejnik. Nasza firma nie zajmuje się montażem oraz demontażem grzejników. Klient zobowiązany jest wykonać powyższe czynności we własnym zakresie na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot reklamacji w opakowaniu zastępczym do punktu sprzedaży. Obowiązkiem reklamującego jest posiadanie dowodu zakupu ( faktury lub paragonu ), karty gwarancyjnej lub formularza reklamacyjnego . Należy też podać przyczynę oraz okoliczności powstania usterki oraz przekazać ją sprzedawcy.
- Termin rozpatrywania reklamacji nie trwa dłużej niż 5 dni roboczych od czasu otrzymania grzejnika.
- W przypadku usterek nie wynikających z winy producenta jesteśmy w stanie zregenerować grzejnik na życzenie klienta po wcześniejszym ustaleniu wszystkich szczegółów z klientem.