Warunki gwarancji dla grzejników łazienkowych HENIKS

  1. Grzejniki łazienkowe współpracują z niemal każdym układem centralnego ogrzewania.
  2. Posiadają wszystkie niezbędne badania oraz certyfikaty pozwalające na swobodne korzystanie z wyrobu.
  3. Firma Heniks z siedzibą w Nowym Sączu ul. Tarnowska 32 udziela na terenie kraju 6 leniej gwarancji na grzejniki łazienkowe montowane w wodnych instalacjach centralnego ogrzewania.

Producent udziela rękojmi na okres 6 lat od daty sprzedaży, jednak nie dłużej niż 84 miesiące od daty produkcji grzejnika.

  1. Gwarancją objęte są produkty oraz jego wyposażenie.
  • grzejnik łazienkowy – korpus
  • powłoka malarska – 2 lata od daty zakupu grzejnika
  • elementy montażowe
  1. Gwarancja dotyczy produktów zakupionych na terenie naszego kraju.
  • wady wynikające z błędów produkcyjnych powstałe nie dłużej niż zakładany okres gwarancji.

Ujawnione w tym okresie wady wynikłe z winy producenta zostaną bezpłatnie usunięte lub egzemplarz zostanie wymieniony na nowy o tych samych parametrach.

  1. Gwarancji nie podlega:
  • uszkodzenia mechaniczne powstałe po zakupie
  • uszkodzenia powstałe w wyniku montażu
  • używanie produktu niezgodnie z przeznaczeniem
  • podłączenie grzejnika do instalacji cyrkulacji ciepłej wody użytkowej
  • ubytków wody instalacyjnej
  • pozostawienia instalacji bez wody na dłuższy okres usunięcia awarii lub przeprowadzenia remontu. Instalacja powinna zostać zalana wodą i odpowietrzona.
  • działanie grzejnika na zbyt wysokie ciśnienie użytkowe powyżej 1,0 MPa
  • temperatura wody wyższa niż 95o C
  • zbyt niska temperatura powodująca zamarznięcie wody w grzejniku
  • użytkowanie grzejnika w pomieszczeniach o niewłaściwych warunkach, niedostatecznej wentylacji, podwyższonej wilgotności, miejscach podatnych na czynniki korozyjne bezpośrednio ingerujące w strukturę grzejnika
  • montaż w miejscach narażonych na działanie środków chemicznych oraz bezpośredniego zalania wodą ( nad wanną, nad kabiną prysznicową, umywalką itp.
  • uszkodzeń powstałych w wyniku napraw lub ingerencji w konstrukcje grzejnika a także akcesoriów powodujących uszkodzenia mechaniczne.
  1. Reklamacje należy zgłosić w punkcie w którym został zakupiony grzejnik. Nasza firma nie zajmuje się montażem oraz demontażem grzejników. Klient zobowiązany jest wykonać powyższe czynności we własnym zakresie na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot reklamacji w opakowaniu zastępczym do punktu sprzedaży. Obowiązkiem reklamującego jest posiadanie dowodu zakupu ( faktury lub paragonu ), karty gwarancyjnej lub formularza reklamacyjnego . Należy też podać przyczynę oraz okoliczności powstania usterki oraz przekazać ją sprzedawcy.
  2. Termin rozpatrywania reklamacji nie trwa dłużej niż 5 dni roboczych od czasu otrzymania grzejnika.
  3. W przypadku usterek nie wynikających z winy producenta jesteśmy w stanie zregenerować grzejnik na życzenie klienta po wcześniejszym ustaleniu wszystkich szczegółów z klientem.
0
    0
    twój koszyk
    twój koszyk jest pustypowrót do koszyka